DATAS DO CURSO: do 16 ao 20 de outubro
HORARIO: de 9:00 h a 13:00 h.
LUGAR: Cofradia de Pescadores de Cambados
______________________________________________
-
Obxectivos
-
- Achegar ó alumnado coñecementos básicos acerca da historia e da cultura mariñeira de Cambados así coma das súas tradicións e patrimonio artístico, de cara á promoción da vila como interese turístico.
- Dotar ao alumnado das técnicas de comunicación e atención ao cliente básicas para lograr a máxima calidade do servizo e satisfacción do cliente.
- Potenciar o desenvolvemento de novas habilidades na atención e servizo ao cliente.
- Analizar as barreiras ou obstáculos no proceso de comunicación e as súas posibles solucións.
-
Metodoloxía
- O presente curso levarase a cabo combinando os contidos teóricos con diferentes dinámicas de carácter grupal coma o role-playing así como coa práctica de técnicas de atención ó cliente e a xestión de situacións en función de diversos supostos prácticos.
-
Contidos
- Bloque 1. Información turística
- Introdución xeral ao sector turístico mariñeiro
- Orixe da vila de Cambados e a súa evolución historia
- A importancia do mar no seu patrimonio histórico e cultural
- O sector pesqueiro e o relevante papel da muller
- As pegadas históricas na actualidade: a conservación e recuperación das vellas artes.
- A transmisión xeracional de coñecementos e o seu importante valor
Bloque 2. Comunicación e atención ao cliente
- Habilidades comunicativas e comunicación eficaz
- Calidade no tratamento co cliente
- Atención de reclamacións
- Atención telefónica
- Atención ao cliente 2.0.
- Presentación dun produto ou servizo: falar en público
-
Duración
- A duración desta acción formativa será de 16 horas, distribuídas en 4 sesións de 4 horas cada unha.
-
Material
- Ao longo da realización do curso formativo facilitarase ao alumnado o material impreso dos contidos impartidos, así coma tamén se lles dotará con un caderno de anotacións e un bolígrafo ao inicio da acción formativa.